Ταξιδιωτικό πρακτορείο Zeus Travel
Η συμμετοχή σε οποιαδήποτε εκδρομή που διοργανώνει το ταξιδιωτικό γραφείο μας σημαίνει αυτομάτως ότι έχετε λάβει γνώση και αποδεχθήκατε χωρίς επιφυλάξεις τους παρακάτω όρους, οι οποίοι είναι σύμφωνοι με την Οδηγία 90/314 της ΕΟΚ και του ΠΔ 339/1996 και τους οποίους παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά.
1. ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΩΝ
Ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει λάβει γνώση και αποδέχεται το πρόγραμμα της εκδρομής, όπως περιγράφεται στο έντυπο του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, το οποίο έλαβε. Ο υπογράφων συμμετέχων αναλαμβάνει πλήρη ευθύνη έναντι του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ για τα πρόσωπα για τα οποία δηλώνει εκπρόσωπος, εφόσον αυτά δεν εκπληρώσουν προσηκόντως τις υποχρεώσεις τους από την παρούσα σύμβαση.
2. ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της σύμβασης αυτής ή πλημμελούς εκτέλεσης αυτής, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ πρέπει να ενημερώσει εγγράφως, εντός επτά ημερών από την επιστροφή του, τον ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ ή τον τοπικό αντιπρόσωπο του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ. Η αξίωση του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ για τυχόν αποκατάσταση της ηθικής του βλάβης ως συνεπεία μη εκτέλεσης ή πλημμελούς εκτέλεσης της σύμβασης εξ υπαιτιότητας του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ ή τρίτων παρόχων για τους οποίους αυτός ευθύνεται, δεν δύναται σε καμία περίπτωση να υπερβαίνει το 15% της κατ’ άτομο βασικής τιμής της εκδρομής προ φόρων. Ο περιορισμός αυτός ρητά συμφωνείται από τους συμβαλλόμενους στα πλαίσια του άρθρου 5 παρ. 2δ π.δ. 339/1996.
3. ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Εάν ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ για οποιονδήποτε λόγο ζητήσει οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα ή έχει κάποια ιδιαίτερη επιθυμία, αυτό πρέπει να γνωστοποιηθεί εγγράφως προς τον ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, ο οποίος δε φέρει καμία ευθύνη ή υποχρέωση για την αποδοχή του αιτήματος. Αλλαγή προγράμματος ή ιδιαίτερη απαίτηση του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ δεσμεύει τον ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ μόνον εφόσον έχει γίνει αποδεκτή εγγράφως από τον ίδιο. Δεσμεύσεις και υποσχέσεις του ΠΩΛΗΤΗ που ενδεχομένως παρεμβάλλεται δεν συνεπάγονται δέσμευση του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ και δε γεννούν αξίωση του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ έναντι αυτού.
4. ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ
Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ενεργεί ως μεσολαβητής μεταξύ του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ και των διαφόρων φορέων που χρησιμοποιεί για τη διοργάνωση των εκδρομών (αεροπορικές εταιρίες, ακτοπλοϊκές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά τουριστικά γραφεία κ.λ.π.) καθώς και οποιουδήποτε άλλου προσφέρει τις υπηρεσίες του για την ομαλή εκτέλεση κάθε ταξιδιωτικού προγράμματος, ήτοι φορέων στους οποίους ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δεν ασκεί άμεσο έλεγχο, κατά συνέπεια δεν είναι υπαίτιος σε περιπτώσεις παραλείψεων, πταισμάτων και οργανωτικών αδυναμιών που προέρχονται από αυτούς. Η εκ του νόμου ευθύνη του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ για πράξεις και παραλείψεις των ανωτέρω τρίτων παρόχων υπόκειται στον περιορισμό του άρθρου 2.
5. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Οι αεροπορικές εταιρίες επιφυλάσσονται πάντα του δικαιώματος να τροποποιήσουν τα δρομολόγια και τους τύπους των αεροσκαφών, χωρίς καμία προειδοποίηση. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση, αλλαγή προγράμματος πτήσης, αλλαγή τύπου αεροσκάφους ή και ακύρωση της πτήσης συνεπεία λόγων ανωτέρας βίας. Οι όροι που αναγράφονται στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας, αποτελούν δεσμεύσεις απευθείας μεταξύ της αεροπορικής εταιρίας και του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Οι όροι και οι κανόνες των αεροπορικών πτήσεων, οι οποίοι ρυθμίζουν τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις των αεροπορικών εταιριών (είτε εκτελούν τακτικά δρομολόγια είτε πτήσεις charter), ορίζονται από τις διατάξεις των εκάστοτε ισχυουσών διεθνών συμβάσεων. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, στα πλαίσια του ενδιαφέροντός του για τήρηση του προγράμματος της εκδρομής, δύναται να εξασφαλίσει στον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ μεταφορά με αεροπορική εταιρία άλλη από την αρχικά αναγραφόμενη στο πρόγραμμα, αν παρουσιαστεί αδυναμία της αρχικά επιλεγείσας εταιρίας να εκτελέσει προσηκόντως και χωρίς καθυστερήσεις ανώτερες των 8 ωρών τη μεταφορά. Εκ της αλλαγής αυτής ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δεν έχει καμία αξίωση, υπό τον όρο ότι η τελικά επιλεγόμενη αεροπορική εταιρία θα πληροί τους διεθνείς κανόνες ασφαλούς αεροπορικής μεταφοράς. Επιτρέπεται μία αποσκευή, μέχρι βάρους είκοσι κιλών για κάθε ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ όπως συνήθως ζητούν οι αεροπορικές εταιρίες. Εκτός από αυτή, κάθε ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ μπορεί να κρατά και μία χειραποσκευή βάρους έως πέντε κιλών στις μετακινήσεις του, διαστάσεων μέχρι 53 Χ 26 Χ 53 (μήκος - ύψος - πλάτος). Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δε συμμετέχει ούτε δύναται να επηρεάσει ή να παρέμβει στη διαδικασία φόρτωσης και εν γένει διακίνησης των αποσκευών από αεροπορικές εταιρίες και υπηρεσίες handling των διαφόρων αεροδρομίων. Ως εκ τούτου δε φέρει έναντι του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ καμία ευθύνη για ζημία, απώλεια ή καθυστέρηση παράδοσης αποσκευής. Σε παρόμοιες περιπτώσεις οι αξιώσεις του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ στρέφονται απευθείας κατά της αεροπορικής εταιρίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της διεθνούς νομοθεσίας.
6. ΕΚΤΕΛΕΣΗ - ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ καταβάλλει κάθε καλόπιστη και δυνατή προσπάθεια για τη συνεπέστερη και ακριβή τήρηση του προγράμματος της εκδρομής στην οποία ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει δηλώσει συμμετοχή. Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, εξαιτίας αστάθμητων παραγόντων και απρόβλεπτων καταστάσεων, καθίσταται επιβεβλημένη η αλλαγή και διαφοροποίηση του προγράμματος. Πιθανή αλλαγή των ωρών αναχωρήσεων των μεταφορικών μέσων από πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα και αντίστροφα ή της ώρας επιβίβασης σε λεωφορείο οδικής εκδρομής, δεν θεωρείται αλλαγή προγράμματος. Αλλαγή ή τροποποίηση του προγράμματος μπορεί να συμβεί είτε πριν την αναχώρηση της εκδρομής είτε κατά τη διάρκεια της. Πριν την αναχώρηση, ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει το πρόγραμμα του ταξιδιού σε σχέση με το αναγραφόμενο στον έντυπο κατάλογο. Στις περιπτώσεις αυτές ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει τις εξής επιλογές : α) Να δεχθεί την αλλαγή. β) να ακυρώσει τη συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει καταβάλλει, εφόσον η μεταβολή είναι ουσιώδης και καθιστά την εκδρομή, όπως τελικά διαμορφώνεται, μη ενδιαφέρουσα γι’ αυτόν (π.χ. ακύρωση ενός από τους περισσότερους προορισμούς). Το δικαίωμα αυτό δεν παρέχεται αν η αλλαγή του προγράμματος είναι μη ουσιώδης (π.χ. αλλαγή στην ημέρα πραγματοποίησης προγραμματισμένης ξενάγησης, αλλαγή ξενοδοχείου σε άλλο της αυτής κατηγορίας, ματαίωση μίας εκ των διαφόρων ξεναγήσεων κ.ο.κ.) γ) να συμμετάσχει σε άλλη εκδρομή του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ με την ίδια τιμή πώλησης ή σε φθηνότερη εκδρομή με ταυτόχρονη επιστροφή της διαφοράς τιμής ή σε ακριβότερη εκδρομή καταβάλλοντος επιπλέον την διαφορά τιμής. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται υπό τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες παρέχεται και η προηγούμενη υπό στοιχείο β’. Εφόσον ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ προβεί σε εξόφληση της εκδρομής του και έχοντας λάβει το ενημερωτικό που εκδίδει και του παραδίδει ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ σύμφωνα με το άρθρο 41β π.δ. 339/1996 πριν αναχωρήσει για αυτήν, τεκμαίρεται η άνευ αξιώσεων αποδοχή εκ μέρους του των ενδεχόμενων αλλαγών σε σχέση με το αρχικό πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της εκδρομής, ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει δικαίωμα, στοχεύοντας αποκλειστικά και μόνο στην ασφάλεια του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ και την όσο το δυνατόν καλύτερη εκτέλεση του προγράμματος, όταν προκύψει κάποιο απρόβλεπτο γεγονός ή ανωμαλία από αστάθμητους παράγοντες που αναφέρθηκαν ανωτέρω (καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων μεταφορικών μέσων, πόλεμοι, πολιτικές αναταραχές, απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.λ.π.), να επιφέρει τροποποιήσεις στο πρόγραμμα. Στις περιπτώσεις αυτές, όλα τα επιπλέον έξοδα που θα προκύψουν για την ομαλή διεκπεραίωση του προγράμματος (π.χ. επιπλέον διανυκτερεύσεις, φαγητά, μεταφορικά) επιβαρύνουν τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ, εφόσον καθίσταται φανερό ότι ήταν αδύνατη η πρόβλεψη τους. Για τις αλλαγές αυτές ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δεν έχει καμία αξίωση έναντι του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, εφόσον είναι μη ουσιώδεις και δε μειώνουν σημαντικά το περιεχόμενο και το ενδιαφέρον της εκδρομής (π.χ. μεταφορά σε άλλο ξενοδοχείο της αυτής κατηγορίας, ματαίωση ή αλλαγή χρόνου μίας εκ των περισσοτέρων ξεναγήσεων κ.ο.κ.). Για τις ουσιώδεις μεταβολές για τις οποίες θα μπορούσε να στοιχειοθετηθεί υπαιτιότητα και ευθύνη του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, η ευθύνη αυτή περιορίζεται κατά τα ανωτέρω ορισθέντα.
7. ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ
Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει, πριν την αναχώρηση, μία εκδρομή, κυρίως εξαιτίας γεγονότων που συνιστούν ανωτέρα βία και για λόγους ασφαλείας. Στην περίπτωση αυτή θα επιστραφεί στον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ, το ποσό των χρημάτων που έχει καταβληθεί, χωρίς αυτός να έχουν οποιαδήποτε περαιτέρω αξίωση αποζημίωσης. Αν κατά τη διάρκεια της εκδρομής παρουσιαστούν λόγοι οι οποίοι επιβάλουν την άμεση διακοπή της (εμπόλεμη σύρραξη, έκτακτα καιρικά φαινόμενα κ.ο.κ) η ευθύνη του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ περιορίζεται στον επαναπατρισμό του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ με το πλέον πρόσφορο μέσο, χωρίς άλλη ευθύνη επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης. Επίσης μια εκδρομή είναι δυνατόν να ακυρωθεί, εξαιτίας μη συμπλήρωσης του απαραίτητου ελάχιστου αριθμού συμμετοχών (ο οποίος είναι 16 άτομα για κάθε αεροπορική εκδρομή και 25 για οδική εκδρομή). Στην περίπτωση αυτή ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε αποζημίωση, πλην της επιστροφής των χρημάτων που έχουν ήδη καταβληθεί, υπό τον όρο ότι θα ενημερώσει τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης. Αν ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δήλωσε τη συμμετοχή του μέσω ΠΩΛΗΤΗ, η άνω ενημέρωση θα γίνει προς τον ΠΩΛΗΤΗ ο οποίος φέρει την αποκλειστική ευθύνη άμεσης ενημέρωσης του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Και στις δύο περιπτώσεις ακύρωσης, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει σε άλλη εκδρομή του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ αντιστοίχου αξίας, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.
8. ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ
Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης για συμμετοχή σε εκδρομή του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ πρέπει να υπογραφεί από τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ και τον ενδεχόμενο διαμεσολαβούντα ΠΩΛΗΤΗ η παρούσα σύμβαση και να καταβληθεί προκαταβολή ίση με το 30% της τιμής της εκδρομής για συμμετοχή σε αεροπορική εκδρομή και 20%για συμμετοχή σε οδική εκδρομή. Η εξόφληση της εκδρομής πρέπει να γίνεται το αργότερο 10ήμερες πριν την αναχώρηση της κάθε εκδρομής, ειδάλλως ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει το δικαίωμα ακύρωσης της κράτησης, εφαρμόζοντας αναλόγως τη διάταξη περί ακυρώσεως εκδρομής από τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ μπορεί να δηλώσει συμμετοχή σε εκδρομή καταβάλλοντας σε λογαριασμό του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ το ποσό της ελάχιστης προκαταβολής και αποστέλλοντας ταυτόχρονα, μέσω φαξ, αντίγραφο του αποδεικτικού κατάθεσης και της παρούσας σύμβασης συμπληρωμένης και υπογεγραμμένης.
9. ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ
Κάθε ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη συμμετοχή του σε μία εκδρομή. Ακυρώσεις συμμετοχής από την πλευρά του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ γίνονται μόνο εγγράφως προς το γραφείο μας και, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της κράτησης, υπόκεινται στα παρακάτω ακυρωτικά τέλη κατ’ άτομο, ανάλογα με τη χρονική στιγμή κατά την οποία γίνεται η ακύρωση, ενώ είναι ανεξάρτητα από το αν έχουν ήδη καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ή όχι: Για ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό (και εφόσον δεν υφίσταται διαφορετική ακυρωτική πολιτική από τον μεταφορέα ή το ξενοδοχείο): Έως και 30 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 50 € για ταξίδια στην Ελλάδα και 80 € για ταξίδια στο εξωτερικό, κατ’ άτομο, για διαχειριστικά έξοδα. Από 29 έως και 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 50€ για ταξίδια στην Ελλάδα και το 40% της συνολικής αξίας του ταξιδιού για ταξίδια στο εξωτερικό. Από 13 έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: 75% της συνολικής αξίας του ταξιδιού. Από 06 ημέρες πριν την αναχώρηση μέχρι και την αναχώρηση (non show - μη εμφάνιση): 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού. Για τις κρουαζιέρες ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων σύμφωνα με τους όρους των συμβάσεων της κάθε εταιρείας που ισχύουν για κάθε εκδρομή – κρουαζιέρα. Για τα ατομικά / μεμονωμένα ταξίδια ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων σύμφωνα με τους όρους του κάθε ναύλου των αεροπορικών εταιρειών καθώς και την πολιτική για θέματα ακυρώσεων του εκάστοτε ξενοδοχείου. Σε περιπτώσεις μη επιστρέψιμων ναύλων (εντός ή εκτός Ελλάδος), τα ακυρωτικά φθάνουν ακόμη και το 100%, όπως καθορίζεται από την αεροπορική ή ακτοπλοϊκή εταιρεία και αναφέρεται στο πρόγραμμα της εκδρομής ή την προσφορά. Τα παραπάνω ισχύουν ακόμη και στην περίπτωση κατά την οποία ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δεν συμμετέχει σε όλες τις εκδηλώσεις του προγράμματος ή/και χρησιμοποιεί δικό του μεταφορικό μέσο (και εφόσον δεν υφίσταται διαφορετική ακυρωτική πολιτική από τον μεταφορέα ή το ξενοδοχείο). Για αναχωρήσεις σε εορταστικές περιόδους, περιόδους εκθέσεων αθλητικών ή καλλιτεχνικών γεγονότων, κρουαζιέρες ή ταξίδια που πραγματοποιούνται με ειδικά ναυλωμένες πτήσεις ή πλοία, οι παραπάνω αναφερόμενες χρονικές περίοδοι ακύρωσης πιθανόν να είναι μεγαλύτερες και τα ποσοστά παρακρατήσεων υψηλότερα, όπως αναφέρεται ρητά στο πρόγραμμα της συγκεκριμένης εκδρομής. Στην περίπτωση που ένα από τα δύο άτομα που έχουν επιλέξει να διαμείνουν ή διαμένουν σε δίκλινο δωμάτιο ακυρώσει τη συμμετοχή του, θα καταβάλει τα ανάλογα ακυρωτικά τέλη. Εφόσον τα παραπάνω ακυρωτικά τέλη δεν ισούνται με το 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού, το άτομο που θα ταξιδέψει τελικά, θα πληρώσει και τη διαφορά του δωματίου του, καθώς θα διαμείνει αναγκαστικά σε μονόκλινο.
10.ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ
Τα δωμάτια παραδίδονται συνήθως στις 14.00 και παραμένουν στη διάθεση του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ μέχρι τις 12.00 της ημέρας αναχώρησης. Τα περισσότερα δωμάτια ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στον κόσμο έχουν σχεδιαστεί ως δίκλινα. Το τρίκλινο δωμάτιο είναι, στην ουσία, ένα δίκλινο με ένα πρόσθετο κρεβάτι, το οποίο μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά. Το ίδιο ισχύει και για το τετράκλινο δωμάτιο. Στα τρίκλινα και τετράκλινα δωμάτια ο χώρος του δωματίου είναι αισθητά περιορισμένος. Δεν υπάρχει ενιαία κατηγορία κατάταξης των ξενοδοχείων, η οποία να είναι αποδεκτή παγκοσμίως. Σε γενικές γραμμές, γίνεται αποδεκτή η χρήση των αστέρων (2* = Τουριστική κατηγορία, 3* = Β’ κατηγορία, 4* =Α’ κατηγορία, 5* = Λουξ κατηγορία), η οποία όμως δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά σε κάθε χώρα. Είναι δυνατόν ξενοδοχεία της αυτής κατηγορίας να παρουσιάζουν διαφορές στα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά. Υποχρέωση του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ είναι να εξασφαλίζει ότι το εκάστοτε ξενοδοχείο είναι, βάσει της άδειας λειτουργίας του, της κατηγορίας που αναγράφεται στο πρόγραμμα, χωρίς να εγγυάται οποιοδήποτε ποιοτικό του χαρακτηριστικό. Όλα τα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργάζεται ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, διαθέτουν τη νόμιμη εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρχές του κράτους στο οποίο βρίσκεται. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δύναται χωρίς να γεννάται αξίωση στο πρόσωπο του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ να αλλάζει το ξενοδοχείο στο οποίο θα καταλύσει αυτός, σε σχέση με την αρχική επιλογή, εφόσον προκύψει σχετική ανάγκη, υποχρεούμενος όμως να εξασφαλίσει ξενοδοχείο της αυτής κατηγορίας.
11. ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Ο Διοργανωτής έχει συνάψει ασφαλιστήριο συµβόλαιο Αστικής Επαγγελµατικής Ευθύνης για κάθε εκδροµή που διοργανώνει, το οποίο καλύπτει τις περιπτώσεις τυχόν ευθυνών έναντι των πελατών του, που προκύπτουν από τη µη εκτέλεση ή την πληµµελή εκτέλεση του οργανωµένου ταξιδιού. Επίσης, το ασφαλιστήριο συµβόλαιο καλύπτει την περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης.
12. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
Ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει την αποκλειστική ευθύνη για την εξασφάλιση και τη φύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων που απαιτούνται (διαβατήριο, βίζες, πιστοποιητικά κ.λ.π.), προκειμένου να συμμετάσχει σε μία εκδρομή, ανάλογα με τον προορισμό του. Αν ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ είναι κάτοχος ξένου διαβατηρίου, πρέπει αυτό να δηλωθεί εγκαίρως και εγγράφως. Για την τήρηση των διατυπώσεων που θέτει κάθε κράτος για την σε αυτό είσοδο αλλοδαπών αποκλειστική ευθύνη είναι του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ . Η προμήθεια συναλλάγματος (αγορά, γνήσιο της δήλωσης, γνήσιο της υπογραφής κ.λ.π.) είναι επίσης αποκλειστική ευθύνη του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ. Η φύλαξη, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής, πραγμάτων αξίας που μεταφέρει ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ μαζί του (φωτογραφικές μηχανές, κάμερες, κοσμήματα, αντικείμενα αξίας κ.λ.π.) αποτελεί δική του ευθύνη, ενώ οφείλει επίσης να προσέρχεται την ακριβή ώρα αναχωρήσεων για τις διάφορες εκδηλώσεις του προγράμματος (εκδρομές, ξεναγήσεις, μεταφορές, πτήσεις, γεύματα). Σε διαφορετική περίπτωση, ο αρχηγός της εκδρομής έχει το δικαίωμα να αναχωρήσει χωρίς τον συγκεκριμένο ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ σεβόμενος τους υπόλοιπους εκδρομείς και την τήρηση του προγράμματος. Στην περίπτωση αυτή, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δεν δικαιούται καμία αποζημίωση, εάν χάσει κάποια εκδήλωση της εκδρομής, ενώ επιπλέον επιβαρύνεται από τα όποια πιθανά επιπλέον έξοδα προκύψουν (π.χ. μίσθωση ταξί).
13. ΤΙΜΕΣ
Η τιμή πώλησης μίας εκδρομής έχει υπολογισθεί, παίρνοντας ως βάση τις τιμές των αεροπορικών, ακτοπλοϊκών ναύλων, τιμές ξενοδοχείων και τις συναλλαγματικές ισοτιμίες που ισχύουν κατά την κατάρτιση του προγράμματος. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ επιφυλάσσει για τον εαυτό του το δικαίωμα να αυξομειώσει τις τιμές μέχρι 20 ήμερες πριν την αναχώρηση, εξαιτίας π.χ. αύξησης αεροπορικών ναύλων ή καυσίμων, αλλαγής συναλλαγματικών ισοτιμιών, περιορισμένου αριθμού συμμετοχών κ.λ.π. Στις περιπτώσεις που υπάρχει αύξηση των τιμών αυτών, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει το δικαίωμα είτε να ακυρώσει τη συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα, άνευ οποιασδήποτε άλλης αποζημίωσης, είτε να συμφωνήσει με τις αναπροσαρμοσμένες τιμές. Στις τιμές των εκδρομών του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ δεν περιλαμβάνονται φόροι αεροδρομίων, λιμενικά τέλη, είσοδοι σε μουσεία, προαιρετικές εκδρομές κ.λ.π., εκτός αν αναγράφεται κάτι αντίθετο στο, εκάστοτε έντυπο πρόγραμμα.
14. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ υπόσχεται να επιλύσει με κάθε καλή πίστη και διάθεση, οποιαδήποτε διαφορά μπορεί να προκύψει με τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Σε κάθε περίπτωση, όμως, που θα υπάρξει ανεπίλυτη διαφορά, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια είναι τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.
15. ΙΣΧΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Η παρούσα σύμβαση, εφόσον καταρτίζεται στην έδρα ή τα υποκαταστήματα του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, υπογράφεται και από τον αρμόδιο υπάλληλο του τελευταίου. Εάν καταρτισθεί σε γραφείο διαμεσολαβούντος ΠΩΛΗΤΗ, υπογράφεται από τον ΠΩΛΗΤΗ και τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ και έχει έναντι αυτών πλήρη ισχύ ανεξαρτήτως υπογραφής της από το ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ. Στην περίπτωση αυτή, η επιβεβαίωση της κράτησης του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ και η αποδοχή τυχόν ιδιαίτερων απαιτήσεων αυτού γίνεται με ανεξάρτητο έγγραφο το οποίο θα αποσταλεί στον ΠΩΛΗΤΗ.
16. ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Δεδομένης της εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Κανονισμού (ΕΕ) της 27ης Απριλίου 2016 με αριθ. 2016/679 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, τα συμβαλλόμενα μέρη ρητά δεσμεύονται κατά την εκπλήρωση των υποχρεώσεων, που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση, να συμμορφώνονται με το ισχύον Δίκαιο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δεσμεύεται ότι η συλλογή και η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, που λαμβάνει από τον πελάτη, πραγματοποιείται με μοναδικό στόχο την εκπλήρωση του σκοπού, όπως περιγράφεται στο παρόν και σε ουδεμία άλλη χρήση-επεξεργασία αυτών θα προβεί χωρίς την προγενέστερη ενημέρωση του πελάτη. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, κατόπιν σχετικού αιτήματος του πελάτη, αναλαμβάνει να παρέχει περαιτέρω πληροφορίες σχετικές με την λήψη και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων, καθώς και σχετικών με τα δικαιώματα του, που απορρέουν από την εφαρμογή του ως άνω Κανονισμού, μέσω σχετικής επικοινωνίας με τον υπεύθυνο επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων της εταιρίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: zeus@zeustravel.gr
17. ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ / ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ
Κάθε ΠΕΛΑΤΗΣ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ είναι υπεύθυνος για την ισχύ, την εξασφάλιση και φύλαξη ταξιδιωτικών εγγράφων που απαιτούνται για το ταξίδι του (διαβατήριο, θεωρήσεις, πιστοποιητικό εμβολιασμών, βίζα κλπ.). Πριν την ολοκλήρωση οποιασδήποτε κράτησης ο ΠΕΛΑΤΗΣ - ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ υποχρεούται όπως απευθυνθεί στον Διοργανωτή αναφορικά με την παροχή γενικών πληροφοριών για τα απαιτούμενα για την κράτησή του ταξιδιωτικά έγγραφα (ενδεικτικά διαβατήριο, θεωρήσεις, τυχόν απαιτούμενες ιατρικές εξετάσεις). Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ καμία ευθύνη δεν υπέχει στην περίπτωση καθυστέρησης ή αδυναμίας έκδοσης των απαραίτητων εγγράφων. Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές εξωτερικού απαιτείται η κατοχή ισχύοντος διαβατηρίου. Η περίοδος για την έγκαιρη θεώρηση (visa) υπολογίζεται τουλάχιστον 21 ημέρες πριν την αναχώρηση ανάλογα με τη χώρα προορισμού. Σε κάθε περίπτωση ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούται στην πληροφόρηση μέσω των αρμοδίων ελληνικών ή προξενικών αρχών. Τυχόν υγειονομικές διατυπώσεις, αν και εφόσον απαιτούνται περιλαμβάνονται στο εκάστοτε πρόγραμμα. Σημειώνεται ότι οι αναφερόμενες πληροφορίες αφορούν κατόχους ελληνικών διαβατηρίων μόνο. Στις χώρες που υπάγονται στη Συνθήκη ΣΕΓΚΕΝ ο ΠΕΛΑΤΗΣ δύναται να ταξιδέψει και με την αστυνομική του ταυτότητα, εφόσον φέρει λατινικούς χαρακτήρες και δεν είναι παλαιότερη των δέκα ετών. Η ισχύς δε όλων των προσωπικών ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα) είναι ευθύνη του ΠΕΛΑΤΗ. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζονται οι ανήλικοι ταξιδιώτες που πρέπει απαραιτήτως να είναι εφοδιασμένοι με ταξιδιωτικά έγγραφα / διαβατήρια. Οι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων πρέπει να ενημερώνουν εγκαίρως το ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, καθώς και να ελέγχουν με τις πρεσβείες των χωρών τους εάν χρειάζονται θεώρηση (Visa), για τις χώρες προορισμού. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ μπορεί να συνδράμει στη διαδικασία αυτή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι φέρει ευθύνη και υποχρέωση προς τούτο. Η μη εξασφάλιση και παρουσίαση στις αρχές των ταξιδιωτικών εγγράφων, εν ισχύ (διαβατηρίου, θεωρήσεων VISA, αδειών εργασίας, κ.α.) είναι αποκλειστική ευθύνη του ΠΕΛΑΤΗ και εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα ακυρωτικά.